@Twitter @Facebook Branding Marketing E-shopy Design Krea

Spúšťame nový helpdesk systém

Pre ďalšie skvalitnenie zákazníckej podpory zavádzame od 18. novembra 2009 nový helpdesk systém. Odteraz vám bude stačiť zapamätať si jedinú emailovú adresu, na ktorú môžete adresovať všetky vaše otázky, problémy a požiadavky: ..

Výhody nového systému

  • váš email je uložený v ticketovom systéme, na ktorý dohliadajú viacerí členovia nášho tímu súčasne. Váš email sa tak zaručene nestratí (alebo neskončí v pošte kolegu, ktorý je práve nezastihnuteľný).
  • vašej požiadavke sa bude venovať prvý voľný člen nášho tímu. Odpoveď tak dostanete skôr, ako keby ste ju zasielali len konkrétnej osobe.
  • vďaka filtrom budeme môcť požiadavky od klientov s platenou / SLA podporou vybavovať prednostne
  • prostredníctvom systému budeme monitorovať promptnosť a kvalitu odpovedí, a ďalej tak skvalitňovať naše služby
  • na základe analýzy a vyhodnocovania požiadaviek budeme môcť rozširovať náš Wiki portál a poskytovať tak ešte úplnejšie riešenia na časté problémy

Helpdesk od Zendesk-u

Pre všetkých, ktorí hľadajú podobný "helpdesk" softvér, odporúčame systém Zendesk. Pre Zendesk sme vytvorili slovenský preklad, ktorý je priamo integrovaný v systéme. Viac o systéme sa dozviete na www.zendesk.com.


Názov a logo Krea je registrovaná ochranná známka spoločnosti KREA SK s.r.o.
Copyright © 2014 KREA SK s.r.o.. Všetky práva vyhradené.
Obchodné podmienky | Mapa stránok | Klientská zóna